Rozkład dnia
Ramowy rozkład dnia - grupa I:
Z 6.30 – 7.45 Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych.
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp.
D Indywidualne wspomaganie i korygowanie
rozwoju, praca z dz. uzdolnionym
/Zabawy dowolne/
D 7.45 – 8:00 Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
D 8.00
– 8.15 Ćwiczenia poranne/ zabawy
ilustracyjne, inscenizowane przy piosence
czynności higieniczno – porządkowe
8.15 – 8.45 I śniadanie
8.45-9.00 Czynności higieniczno-porządkowe (mycie zębów)
D 9.00 – 9.30 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
Z 9.30-10.10 Zabawy dowolne odpowiadające
zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna
Czynności higieniczno-porządkowe
10.10 – 10.25 II śniadanie (owoce/warzywa)
R 10.25 – 11.20 Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub/i zabawy ruchowe na sali, praca w kąciku przyrody
D Indywidualne wspomaganie i korygowanie
rozwoju, praca z dz. uzdolnionym /Zabawy
dowolne/
Czynności higieniczno – porządkowe
11.20 – 11.50 Obiad
11.50 – 14.00 Przygotowanie do leżakowania-Wpoczynek na leżakach, relaksacja.
14.00 – 14.10 Czynności higieniczno – porządkowe
14.10 – 14.40 Podwieczorek (14.30 – 14.40 Czynności higieniczno – porządkowe)
Z R 14.40 – 16.00 Zabawy wg zainteresowań dzieci: konstrukcyjne, tematyczne, inne /zabawy w ogrodzie przedszkolnym/
Z 16.00 – 18.00 Rozchodzenie się dzieci – w
grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci
Z – zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy inspirowane przez nauczyciela
R – ruch; spacery, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na powietrzu
D – zajęcia o charakterze dydaktycznym wg programu wychowania przedszkolnego
Ramowy rozkład dnia - grupa II:
Z 6.30 – 7.45 Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp.
D Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dz. uzdolnionym /Zabawy dowolne/
D 7.45 – 8:00 Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
D 8.00
– 8.15 Ćwiczenia poranne/ zabawy
ilustracyjne, inscenizowane przy piosence
czynności higieniczno – porządkowe
8.15 – 8.45 I śniadanie
8.45-9.00 Czynności higieniczno-porządkowe (mycie zębów)
D 9.00 – 9.30 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
Z 9.30-10.10 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna
Czynności higieniczno-porządkowe
10.10 – 10.25 II śniadanie (owoce/warzywa)
R 10.25 – 11.40 Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub/i zabawy ruchowe na sali, praca w kąciku przyrody
D Indywidualne wspomaganie i korygowanie
rozwoju, praca z dz. uzdolnionym /Zabawy
dowolne/
Czynności higieniczno – porządkowe
11.40 – 12.10 Obiad
12.10 – 12.30 Bajkoterapia, ćw. relaksacyjne
D 12.30-13.00 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
R 13.00-13.30 Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub/i zabawy ruchowe na sali i praca w kąciku przyrody
Z 13.30-14.00 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp.
14.00 – 14.10 Czynności higieniczno – porządkowe
14.10 – 14.40 Podwieczorek (14.30 – 14.40 Czynności higieniczno – porządkowe)
Z R 14.40 – 16.00 Zabawy wg zainteresowań dzieci: konstrukcyjne, tematyczne, inne /zabawy w ogrodzie przedszkolnym/
Z 16.00 – 18.00 Rozchodzenie się dzieci – w
grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci
Z – zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy inspirowane przez nauczyciela
R – ruch; spacery, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na powietrzu
D – zajęcia o charakterze dydaktycznym wg programu wychowania przedszkolnego
Ramowy rozkład dnia - grupa III:
Z 6.30 – 7.45 Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp.
D Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dz. uzdolnionym /Zabawy dowolne/
D 7.45 – 8:00 Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
D 8.00
– 8.15 Ćwiczenia poranne/ zabawy
ilustracyjne, inscenizowane przy piosence
czynności higieniczno – porządkowe
8.15 – 8.45 I śniadanie
8.45-9.00 Czynności higieniczno-porządkowe (mycie zębów)
D 9.00 – 9.40 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
Z 9.40-10.10 Zabawy dowolne odpowiadające
zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna
Czynności higieniczno-porządkowe
10.10 – 10.25 II śniadanie (owoce/warzywa)
R 10.25 – 11.40 Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub/i zabawy ruchowe na sali, praca w kąciku przyrody
D Indywidualne wspomaganie i korygowanie
rozwoju, praca z dz. uzdolnionym /Zabawy
dowolne/
Czynności higieniczno – porządkowe
11.40 – 12.10 Obiad
12.10 – 12.30 Bajkoterapia, ćw. relaksacyjne
D 12.30-13.00 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
R 13.00-13.30 Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze lub/i zabawy ruchowe na sali i praca w kąciku przyrody
Z 13.30-14.00 Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp.
14.00 – 14.10 Czynności higieniczno – porządkowe
14.10 – 14.40 Podwieczorek (14.30 – 14.40 Czynności higieniczno – porządkowe)
Z R 14.40 – 16.00 Zabawy wg zainteresowań dzieci: konstrukcyjne, tematyczne, inne /zabawy w ogrodzie przedszkolnym/
Z 16.00 – 18.00 Rozchodzenie się dzieci – w
grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci
Z – zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, zabawy inspirowane przez nauczyciela
R – ruch; spacery, obserwacje przyrodnicze, aktywność ruchowa na powietrzu
D – zajęcia o charakterze dydaktycznym wg programu wychowania przedszkolnego